GWARANCJA
  • Producent gwarantuje, iż dostarczane produkty są wolne od wad fizycznych. W przypadku wykrycia takich wad w okresie gwarancyjnym, zostaną one usunięte na warunkach określonych w niniejszej gwarancji.
  • Produkty IPOSSO posiadają 24 miesięczną gwarancję począwszy od daty zakupu.
  • Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu wynikające z winy producenta. 
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, wad wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktów oraz naturalnego zużycia wyrobów (na przykład zerwania łańcuszka w biżuterii, zużycie naturalnej skóry w pasku zegarka, stłuczenie lub zarysowanie szkiełka w zegarku).
  • Gwarancja może zostać uznana na podstawie dowodu zakupu oraz certyfikatu załączonego przy zakupie.
  • W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać wiadomość e-mail na adres: kontakt@iposso.pl podając numer zamówienia.
  • W przypadku uznania wady produkcyjnej Klient zostanie poinformowany o sposobie usunięcia wady.
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Nasza strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz sklep może działać lepiej. Więcej informacji w Polityce Prywatności

Zamknij