GWARANCJA
- Producent gwarantuje, iż dostarczane produkty są wolne od wad fizycznych. W przypadku wykrycia takich wad w okresie gwarancyjnym, zostaną one usunięte na warunkach określonych w niniejszej gwarancji.
- Produkty IPOSSO posiadają 24 miesięczną gwarancję począwszy od daty zakupu.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu wynikające z winy producenta.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, wad wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktów oraz naturalnego zużycia wyrobów (na przykład zerwania łańcuszka w biżuterii, zużycie naturalnej skóry w pasku zegarka, stłuczenie lub zarysowanie szkiełka w zegarku).
- Gwarancja może zostać uznana na podstawie dowodu zakupu oraz certyfikatu załączonego przy zakupie.
- W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać wiadomość e-mail na adres: kontakt@iposso.pl podając numer zamówienia.
- W przypadku uznania wady produkcyjnej Klient zostanie poinformowany o sposobie usunięcia wady.